Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Бучи при спиране?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо Бучи при спиране?

    Здравейте,

    От скоро сложих нарязани и надупчени вентилирани предни спирачни дискове...Смених и накладките и ми прави впечатление, че като спирам с по-висока скорост от 80 до 0 км/ч примерно се чува едно "бучене" (нещо като "Буууууууууу" ). До сега не съм карал кола с такива дискове и не знам дали това е нормално или има нещо нередно...Няма вибрации при спиране.
    Колегата Ферарист беше писал в една тема, че неговите издавали също някакъв звук....
    Има ли значение посоката на нарезите как ще се сложи...?
    ето такива са моите

    http://jb-tuning.com.ua/imgs/6565_thumbnail_.jpg

    Помагайте
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    според мен е от гумите или от някой лагер на главина, но незнам тия дискове дали не трябва да се кара с рейсингови накладки
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #3
      Нарязани дискове и съответни накладаки

      И аз мисля, че звукът е заради нарязаните дискове. Не знам дали това ще е разли8чно с други накладки...
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
      Opel Calibra 2.0 (бивша - вече е на сина ми)

      Comment


      • #4
        За лагер не мисля, защото със старите дискове не го правеше...СПира много яко, но бучи, няма вибрации в педала..Кажете за посоката на нарезите има ли значение? Както съм дал снимката...този диск на мен ми е от пасажерската страна. По разни чужди сайтове гледам всички са си ги сложили обратно...демек нареза е обратно на посоката на въртене на колелото...
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          За лагер не мисля, защото със старите дискове не го правеше...СПира много яко, но бучи, няма вибрации в педала..Кажете за посоката на нарезите има ли значение? Както съм дал снимката...този диск на мен ми е от пасажерската страна. По разни чужди сайтове гледам всички са си ги сложили обратно...демек нареза е обратно на посоката на въртене на колелото...
          Както е на снимката този диск трябва да ти е на предно ляво.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            За лагер не мисля, защото със старите дискове не го правеше...СПира много яко, но бучи, няма вибрации в педала..Кажете за посоката на нарезите има ли значение? Както съм дал снимката...този диск на мен ми е от пасажерската страна. По разни чужди сайтове гледам всички са си ги сложили обратно...демек нареза е обратно на посоката на въртене на колелото...
            Колега, и аз мисля че трябва да е с обратна посока диска. Щом преди не го е правила значи остава или посоката на дисковете или накладите да не са подходящи за тия дискове.
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Ако на самият диск турбината е с прави лопатки,го слагаш както на теб ти харесва,отворите и прорезите служат за отвеждане на газовете които се отделят при спиране от накладката и подобряват контакта между диска и накладката,а по този начин подобрява и охлаждането.
              TIPO 2.0 91g.
              PUNTO 1.2 04 g.
              156 1.8 TS 00g

              Comment


              • #8
                Какво ще рече прави лопатки? Дал съм снимка в първото ми мнение в тази тема..Виж я и ми кажи аджеба за теб това прави или не са лопатките?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Май някой пак ме отсвирва. Защо??
                  Last edited by Каз Свилен; d.m.y г., 23:24.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                  Opel Calibra 2.0 (бивша - вече е на сина ми)

                  Comment


                  • #10
                    Не разбрах....Дал съм една снимка къде ги видя 3?
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Не разбрах....Дал съм една снимка къде ги видя 3?
                      Какъв ти е въпросът? Не можах да разбера точно.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                      Opel Calibra 2.0 (бивша - вече е на сина ми)

                      Comment


                      • #12
                        С 2 думи да си играя ли да сменям посоката на въртене или да оставя така?
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Дискове

                          Просто каналите трябва да отиват назад, когато се приближават към периферията. Разбра ли ме? Ако е обратно трябва да ги реверсираш, т.е. десният диск да стане ляв, а ако имаш и двата варианта едновременно - дисковете са универсални и стават и за ляво, и за дясно)). Не мога да ти го нарисувам, защото имам преблеми с постването на снимки, т.е. скици.
                          Last edited by Каз Свилен; d.m.y г., 00:20.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                          Opel Calibra 2.0 (бивша - вече е на сина ми)

                          Comment


                          • #14
                            Нарязаните (Slotted) дискове май си е нормално да бръмчат . И на Brembo Slotted дисковете бръмчат . Един приятел кара на Рено Меган с такива . При това неговите са само вентилирани и нарязани , не са двийно вентилирани .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              Моите не издават никакви такива звуци....
                              Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                              Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                              Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                              Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                              Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                              Comment

                              Working...
                              X